Tvillingar och träningsmål

Avnjutes bäst med en stor nypa salt.

Helgen i korthet

Publicerad 2013-12-08 22:08:26 i vardag,

Helgen har rusat förbi. 
Fredag var första gången jag var ut sen kottarna kommit. 
Helt klart en trevlig kväll! 

Lördagen började kl 08.00... Vet inte om jag ska hurra eller inte men Andreas drog fram dammsugaren!!!
Jag är grymt glad över att ha en kille som förutom att ta hand om barnen  dessutom städar,fast min "sovmorgon" blev inte så lång :-) 

Jag och kottarna gick på en promenad och annars hängde vi mest hemma. 
Åt hemmagjorda hamburgare och glass och godis! 



Söndagen började med morgonmys i sängen (kottarna sov till 8 :-)) 

Och avslutades med julbak.
Däremellan har jag och Andreas tränat varsitt pass och jag och kottarna har varit på terrassen och tagit frisk luft.
Ett bad har Ville och Tea hunnit med också. 


Nu ligger vi i sängen. Jag är så trött så ögonen går i kors. 

Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela