Tvillingar och träningsmål

Avnjutes bäst med en stor nypa salt.

Längtar.

Publicerad 2013-12-05 10:57:07 i vardag,

Gud vad jag längtar tills man kan göra mer saker med kottarna. 
Tills de förstår. 
Jag kan längta efter att få läsa bok och baka med dem. 
Och åka bob. 
Läste precis en blogg där en tjej hade gjort en egen adventskalender med olika aktiviteter tillsammans med barnen varje dag. Inga avancerade grejer utan typ "idag pysslar vi" En sån kalender vill jag också göra till Ville och Tea! 
Det slår en chokladkalender alla dar i veckan. 

Sen är det ju klart att jag vet att den här bebistiden går fort och att jag ska ta vara på den. Och det gör jag så klart. 
Men det ska bli otroligt roligt att lära känna dessa underbara kottar ❤️️




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela