Tvillingar och träningsmål

Avnjutes bäst med en stor nypa salt.

Sjukt intelligenta bebisar

Publicerad 2013-12-03 11:45:54 i vardag,

Alltså jäkla vad intelligenta barn vi har. 
Nu jäklar bloggar de också!!! 

Det är en sak som gör mig sjukt irriterad... Ni vet när folk skriver deras hunds berättelse och liknande. Alltså ur deras synvinkel. 
Och nu gör jag det själv.
För jag antar att ni förstår att det är jag som skrivit texten nedanför?
ja det är mycket man får lära sig om sig själv som nybliven mamma. Som tex att jag är den töntigaste personen ever, haha :-) 


En annan sak som är sjukt irriterande är att jag tror att alla är intresserade av mina barn. 
Här i bloggen handlar det ju mest om kottarna eftersom det var anledningen att jag började blogga. 

Men annars menar jag. 
Vi hade utbildning för någon vecka sen på jobbet och jag var så här (*visar en centimeter med tumme och pekfinger*) nära att ta fram bilder på Ville och Tea för att visa åt killen som hade utbildningen. 
Som tur var lyckades jag sansa mig och insåg att -nej,den här killen på ca 25 år från Skåne som inte har någon som helst relation till mig, är konstigt nog 
I-N-T-E intresserad av att titta på bilder på för honom helt okända bebisar täckta i köttfärssås och spaghetti. 

Men hur som. Jag skiter i andras barn. På riktigt. Okända människors barn är inte intressanta. Och ändå är jag på vippen att slänga upp bilder på mina egna barn till kassörskan på ICA. 

Som sagt. Smärtsam insikt. Men jag är helt klart den töntigaste någonsin :-) 

Kommentarer

Postat av: Rebecca&Mathias

Publicerad 2013-12-03 11:56:22

Haha så söta! :) Ha en fortsatt fin dag! :)

Svar: Tack detsamma!:-)
erikanorberg.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela