Tvillingar och träningsmål

Avnjutes bäst med en stor nypa salt.

Ville 7 månader

Publicerad 2013-12-03 11:33:48 i vardag,

Jag kryper inte ännu, men jag är sjukt snabb på att åla. Dock är jag lite lat och ropar hellre på mamma så hon får komma och bära mig fram istället :-) 
Jag brukar stå på alla 4 och gunga mig framåt och snart tänker jag nog krypa... Kanske:-) 

Jag har två små tänder i underkäken som jag visar när jag skrattar :-) 

 Jag sitter också ganska stadigt, inte fullt lika stadigt som min syrra men det är nog för att jag har mindre rumpa att sitta på,hehe :-) 

Jag har också slutat med ersättning och äter precis som Tea på dagarna. 
Vi tycker om mat båda två. 
Jag sover nog middag pyttelite mer än Tea. Men ungefär 3x45 /dag för mig också. 

På natten somnar jag också mellan 19-19.30 och vaknar 07.00 men till skillnad från syrran så sover jag som en stock hela nätterna. Händer ytterst sällan att jag vaknar.
Jag vaknar inte av att hon gnäller på nätterna heller! 

Jag pratar också på och mest brukar jag säga typ bla-bla-bla 

Jag är också en väldigt glad bebis! 




Kommentarer

Postat av: Peter

Publicerad 2013-12-03 12:28:06

Härliga Ville! Fortsätt så så ger du nog mamma och pappa massor mer att göra när du snart kryper med raketfart och drar dig upp mot TV-bänk och liknande.

Svar: Haha, Jodu! Jag tror nog att de här små kottarna kommer ge oss några gråa hårstrån!:-)
erikanorberg.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela