Tvillingar och träningsmål

Avnjutes bäst med en stor nypa salt.

Soffläge!

Publicerad 2013-02-27 18:08:55 i

Dagen och eftermiddagen avklarad.
Ett av Barnen sitter och kollar nå program på datorn det andra är med Andreas nere i källaren och söker efter nå grejer i förrådet, och jag har intagit soffan med en av böckerna jag lånade av Doris sist vi var i Vyöni.
Läste ut "Eldvittnet" på 2-3 dar så nu är det dags för nästa bok. Helt i rätt ordning i know!:)
Thank you Doris!

Snart är det dags för resterna av blåbärspajen jag gjorde igår och sen blir det ett bad med det nya melonbadskummet jag köpte idag. Ser fram emot det.
Undra förresten om nåiden skulle ha något emot om vi byggde en bastu här i lägenheten?
Vad tror ni? Jag menar... Man behöver faktiskt inte två toaletter. Mycket större användning för en bastu. Ååh, så skönt!!:)

Måste vara någon hormontopp nu eller nå... I två tre dar har det varit lite småtufft att vara preggo.
Halsbränna, trött ländrygg, långsam mage, dålig sömn, foglossning, trött,samnandragningar...Ja ni förstår säkert :)

Nä... Nu blåbärspaj och bok!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-02-27 19:09:48

Visst kommer du i håg att vi kommer i morgon? :-) känner igen alla dina symtom förutom halsbrännan :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela