Tvillingar och träningsmål

Avnjutes bäst med en stor nypa salt.

Död färdig slut

Publicerad 2013-11-29 09:52:15 i vardag,

Jag är totalt slut. 
Död färdig slut som artist. 
Kom just hem från gymmet och vad som skulle vara ett 30 minuter långt tempopass. 
Jag gick ut för hårt och efter 15 minuter hade jag dragit på mig mjölksyra som gjorde resterande 15 minuter till extremt långa och plågsamma minuter. Lyckades aldrig återhämta mig och det blev mer ett intervall pass där jag smärtsamt hoppade av bandet då och då för att hämta luft. 
Blä! 
Hatar när det går så här tungt. 
Hela veckan har konditionsträningen gått tungt. 
Jag fastar 16h/dygn (18-10) och äter väldigt lite kolhydrater och min kropp har inte vant sig vid det ännu. 
Styrketräning går lika bra, men så klart inte konditionsträningen. 
Eller jag hade säkert kunnat sticka ut och jogga en mil utan problem, men de här intervall passen som jag kör nu är riktigt jobbiga. 
Jag måste fundera ut hur jag ska få till det där så att jag ändå kan "prestera".
Nu blir det frukost/Lunch vill jag lova. 

Ansiktet i en charmigt röd nyans. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela