Tvillingar och träningsmål

Avnjutes bäst med en stor nypa salt.

Work och After work

Publicerad 2013-11-29 19:45:50 i vardag,

Ville och Tea sover och jag har plockat i ordning här hemma, Andreas är på after work med sitt jobb och jag har satt mig i köksbordet för att knåpa ihop mitt spinningpass som jag försökt slutföra nu i tre dagar, men någon kotte har alltid kommit emellan :-) 
Så nu passar jag på. På kvällarna när Andreas är hemma vill man ju passa på att umgås och inte sitta med jobb. 




Imorrn har jag bestämt att Andreas ska ta sig en rejäl sovmorgon och sen hade vi behövt ta oss in till stan en vända. 
Behöver hitta mig ett par snygga skor med heels.
Och ett nytt rouge.
Och ett armband.
Och julstjärnor måste vi också köpa. 
Och glödlampor.
Ja... Stan imorrn Alltså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela