Tvillingar och träningsmål

Avnjutes bäst med en stor nypa salt.

Discoprinsessa

Publicerad 2013-12-07 09:42:48 i vardag,

Åååh så trevligt vi hade igår! 
Vilket härligt gäng som man fått äran att lära känna :-) 
Här är gänget. Tyvärr saknade vi två av tjejerna.








Vi började kvällen på Bistro Norrland där vi drack två glas vin och surrade ett par timmar. 
Sen knallade vi vidare till Allstar. 
Där var det dansgolv och extremt dålig musik,fast det gör inte mig så mycket eftersom jag H A T A R att dansa!:-) 
Mitt sällskap var dock utrustade med en höger och en vänsterfot till skillnad från mig som bara har två vänsterfötter så jag hade fin utsikt :-) 



En grymt trevlig kväll var det! 

Träffade den här filuren också som hade varit på hockeyn 


Tusen tack tjejer för en trevlig kväll! 
Tusen tack Helena för att du var barnvakt. 
Och tusen tack Lisa för skjutsen in till stan :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela