Tvillingar och träningsmål

Avnjutes bäst med en stor nypa salt.

En påse hundskit

Publicerad 2013-12-12 12:24:35 i vardag,

Tea har sovit kasst två nätter nu igen. 
Jag känner mig som en påse hundbajs.
Hon har drömt och vaknat, varit ledsen och sen surrat och klöst mig i ansiktet medans jag "sovit". 
Igår krypte hon första gången. Kan det påverka? 
Sen har hon ju den där envisa tanden som ligger alldeles just under tandköttet  och retar. Alldeles röd är hon där. 
Och så klart lite snorig också. 

Jag gick och la mig sen istället för att åka till gymmet och sen innan Andreas for la han kottarna och vila och de sov ända till 10.40 så från 8.30-10.40 har jag sovit så nu är jag lite fräschare. 

Tea stackarn har redan gått och vilat igen. Hon brukar egentligen vara vaken minst en timme till.
Hoppas hon är piggare sen. 






Trötta tjejer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela