Tvillingar och träningsmål

Avnjutes bäst med en stor nypa salt.

Fredags besök

Publicerad 2013-12-13 16:33:19 i vardag,

Vi har haft besök här för en stund sen. 
Kottarnas kusin Milea och hennes mamma Lisa och lilla knytet i Lisas mage har varit här. Och jag som fotar allt hela tiden fotade inte en endaste bild!!!???

Det blir gamla bilder från i somras då...



Läste igenom bloggen igår också och i februari när jag var höggravid så var Lisa och Milea också här. 
Då var Milea 1 månad äldre än vad Ville  och Tea är nu. 
Jag kommer ihåg att jag hade svårt att relatera till att jag själv skulle ha en (två) sån liten knodd. 

Milea ska bli storasyster också om 10 veckor. Lisa hon var så där irriterande fräsch som man själv bara hade kunnat drömma om i vecka 30. (Eller vecka 20 gör den delen) 
Liten fin kula , och en snygg klänning med ett litet bälte ovanför den lilla kulan. Fräscht sminkad och fixade naglar. 
Kul för henne liksom ;-) 
Själv hade jag finnar, klåda och ett lakan hade varit enda alternativet till en snygg klänning. 
Men jag är inte bitter ;-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela