Tvillingar och träningsmål

Avnjutes bäst med en stor nypa salt.

Phu...

Publicerad 2013-12-02 19:43:04 i vardag,

Fullt upp idag! 

Var först på morgonen och körde igenom mitt första egenkomponerade spinningpass. Funkade helt okej faktiskt. En del saker kändes helt klart bättre i min egen skalle hemma, men ändå okej :-) 
Så lite finjusteringar och sen är jag redo. Ska knåpa ihop ett 55 minuters också. 


Sen har jag och lillasyster Lisa promenerat med kottarna till dollarstore. 
Skulle kolla efter adventsstake och stjärna-fanns inget av det. 
Men sjukt svettig blev jag av att gå fram och tillbaka i snön med knubbkottarna i vagnen!  Fräääsch tjej!:-)

Sen efter det så åkte vi (syster o kottar) till dagobert och käkade. 
Gott var det! 



Nu har Ville och Tea just krupit ner i sängen och kommer nog strax att sova. 
Då ska jag gå och ta ett bad!   



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela