Tvillingar och träningsmål

Avnjutes bäst med en stor nypa salt.

Tea 7 månader

Publicerad 2013-12-03 11:20:23 i vardag,

Jag kryper inte ännu, men tar mig fram bra genom att åla. 
Jag står på alla 4 och gungar och vill så gärna framåt. 

Jag har fortfarande 2 tänder och mamma tror att jag har en i övre käken på g också. 
Tydligen något om att jag sover oroligt på natten och att jag varit konstig i magen ett tag. Sen tycker hon att hon skymtar något vitt, men jag vet inte det jag :-) 

Jag sitter stadigt, men min mamma skulle inte lämna mig utan något bakom som skydd för helt plötsligt kan jag tippa/kasta mig :-) 

Jag har slutat med ersättning och äter 
07.00 välling (och ofta smörgåsrån sen) 
11.00 gröt
14.00 mellis- tex frukt,yoghurt,smörgås med leverpastej  
17.00 vanlig mat, antingen 6-månaders burk eller hemmalagad.
19.00 antingen gröt eller välling. 

Somnar kring 19-19.30 och sover till 07.00 (just nu väldigt oroligt, i natt med vak en gång timmen mellan 01-07, somnar om direkt dock) 
Sover oftast 3x45 minuter/dag 

Jag pratar gärna och det är mycket ma-ma-ma-ma och ba-pa-pa-pa
Jag är en glad skit hela dagarna! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela