Tvillingar och träningsmål

Avnjutes bäst med en stor nypa salt.

Tips på uppladdning

Publicerad 2013-12-09 10:56:20 i vardag,

Som jag sagt tidigare så fastar jag ju mellan 18-10 och tränar på tom mage.(inte en hel sanning då kroppen såklart inte gjort sig av med allt) 
Styrketräningen har gått jättebra men konditionsträningen har gått tungt. 
Jag gillar känslan av att vara tom när jag springer. Alltså att inte magen rasar eller att man har en klump. Men däremot så har jag inte haft någon kraft. Benen har varit som bly. 
Men idag så var jag tillbaka! 
Var och sprang 1 km intervaller, och sprang dem på 4.17min (14km/h) och det är snabbt för att vara Erika. 
Jag kände mig grymt stark idag. 
Mitt uppladd då?
Jo. 

Jordnötssmör. 

Protein och fett. Inget annat.  
Ingen mage som rasar eller börjar bubbla. Bara ren och skär energi. 

Det kommer bli mitt uppladd inför konditionsträning från och med nu. 

Gå nu inte och köp det där jordnötssmöret med blå burk... Då får du mest socker, den här är helt sockerfri. Bara jordnötter och salt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela