Tvillingar och träningsmål

Avnjutes bäst med en stor nypa salt.

Backträning och strandhäng

Publicerad 2013-05-29 16:46:35 i

Ni vet igår när jag skrev att Ville också var på väg att somna? Glöm det! Han var inte ett dugg sugen på att sova. Inte Tea heller efter kl 1 i natt typ.
Så inatt har de löst av varandra i princip hela natten, jag vet inte om jag ska vara glad att de iaf inte stökar precis samtidigt eller om det hade varit bättre?!? Nåja, som straff har de fått massor av pussar nu på morgonen !:)

Just nu ligger jag på stranden och myser på. Ville och Tea sover i vagnen i skuggan här bredvid och Andreas är och köper lunch åt oss.
Först har vi varit i ormbergsbacken och tränat lite. Andreas sprang och jag gick och småjoggade upp och ner omlott så att någon var nere hos barnen hela tiden. Så underbart att få svettas lite. Det var väldigt länge sen känner jag!

Och just ja!
Grattis Ville och Tea på eran 1 månaders dag!!!:-) <3


https://cdn1.cdnme.se/4087835/7-3/pic_51a5e7ea9606ee5748418361.jpg" class="image">

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2013-05-29 23:39:25

Grattis på 1månadersdagen önskar moster Helena, ni ser ut att ha växt massor <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela