Tvillingar och träningsmål

Avnjutes bäst med en stor nypa salt.

Åååh, förbannade latmask!

Publicerad 2013-11-27 19:46:38 i vardag,

Jag är så sjukt lat. 
Stackars små barn , men jag har verkligen inte orkat klä på dem alla kläder och kånkat ner dem. 
Igår och idag har våra små stackars bebisar fått vara inomhus. 
Varför? 
Jo för att deras mor var för lat. 

Vi har beställt åkpåsar åt dem som borde komma vilken dag som helst,och jag tror att jag omedvetet väntar på det.
Men usch, jag känner mig skyldig. 
Tur iaf att vi idag åtminstone har varit iväg en sväng. Vi har varit på Café kronan (mammas café) och ätit tomtegröt och julskinksmacka. Det var gott! 
Hon hade öppet hus och alltså kvällsöppet. Nu blir det fredagslunch där varje vecka fram till jul, gröt och julskinka! 
Om jag nu inte är för lat för att ta mig dit vill säga ;-)  




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela