Tvillingar och träningsmål

Avnjutes bäst med en stor nypa salt.

Frunch i min ensamhet.

Publicerad 2013-11-28 10:48:47 i vardag,

Dagarna här hemma hos oss börjar ofta rätt lika. 
Vi har larm ställt 07.00 och kottarna vaknar strax efter det.
Välling och morgonmys i vår säng. 
Uppstigning och kottarna käkar något rån eller liknande medans pappan äter frulle och mamman sticker och tränar. 
Kring 9.30 är jag tillbaka hemma och Andreas har just lagt kottarna att sova och då är det hans tur att sticka iväg och träna+jobba. 
Och eftersom att kottarna ligger och sover så har jag lite tid för mig själv. 
Äta i lugn och ro är rätt lyxigt måste jag erkänna. 
Idag hinner jag nog med att duscha också. L-Y-X-I-G-T värre, haha :-) 


Ser ni båda barnen på sista bilden? 
Tea är lite kamouflerad :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela