Tvillingar och träningsmål

Avnjutes bäst med en stor nypa salt.

Nackdelar med tvillingar

Publicerad 2013-11-23 19:56:53 i vardag,

Igår började jag skriva ett inlägg om en nackdel med att ha tvillingar... 

Kottarna somnade fint i vanlig tid men strax innan 21, just när jag skulle få lite massage på mina axlar så började det... 

Tea hostade och Ville måste ha legat i ytlig sömn just då för två sekunder senare gallskrek båda två. 
Jättekul. NOT! 
Tea slutade ju så klart nästan direkt, men Ville han grinade och gormade så fort han la sig i sängen.
Efter en timme så tänkte vi att vi skulle prova utifall han kanske var hungrig. 
En flaska välling senare somnade han. PHU!! 
Han var nog hungrig. 
Trodde vi... 10 minuter senare...Uuuääääääää!!! 
Vaken igen. Nu gav vi upp. Bäddade i vår säng och låg och busade innan han till slut efter en massa bökande,knölande och en massa klösande mitt ansikte somnade. 
Så klart tvärs över sängen med fötterna i min mage. 
Andreas rymde till soffan vid 6-tiden pga platsbrist. 
Tänk att en sån liten skitunge kan ta så stor plats. 
Nåja. Han sov gott resten av natten och tog en sovmorgon till 8 :-) 

Ville skitnöjd över att ha lyckats ta över mamma och pappas säng! 

Vår älskade lilla 
Ville-kille-mask-kille-kotte! ❤️️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela