Tvillingar och träningsmål

Avnjutes bäst med en stor nypa salt.

Twins

Publicerad 2013-11-29 22:03:35 i vardag,

Ilväll har jag pysslat med sånt där tråkigt som man (läs: jag) gärna skjuter på tex. Plocka ögonbrynen, filat fötterna, tagit bort gammalt nagellack och sånt pyssel. 
Nu har jag bäddat ner mig i sängen. 
Jaaa, jag vet att klockan inte ens är 22 och att det är fredag. Men jag har känt mig så trött hela dagen ,Så jag hoppas jag får somna fort :-) 

Tea myser med pappa

ville myser med pappa 

Golvhäng tidigare idag, Ville krälade sig fort som bara tusan när jag kom och satte mig med mellis (keso,jordgubbar o mango) och ville smaka. Det är hur gott som helst tycker Ville :-) 

Tea kan verkligen se ut som en surpuppa 



Snart kryper vi! 


Kommentarer

Postat av: Rebecca&Mathias

Publicerad 2013-11-29 22:12:04

Så söta! :) Hoppas du får en trevlig helg! :)

Svar: Tack detsamma!:-)
erikanorberg.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela